Programa Experimental Tauletes Digitals 14/15
Data d'inici 30 de juny de 2014 Data de fi 5 de juny de 2016

Procés d'inscripció

ORDE 63/2014, de 28 de juliol, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un programa experimental per al foment de l'ús de llibres de text en tauletes tàctils digitals en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana i es dóna continuïtat als ja establits.

Aquells centres que emplenaren la sol·licitud de preinscripció ja poden recuperar la seua sol·licitud i completar el procés d'inscripció.

Per això, l'informem que:

• Per al curs 2014-2015 el període d’inscripció serà des de l'endemà de la publicació de la orde en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, (2 d'agost de 2014) fins el 7 de setembre de 2014.
  • A partir del 2 d'agost de 2014, podrà obtenir l'imprés de la sol·licitud via telemàtica després de recuperar la sol·licitud de la preinscripció. Una vegada recuperada, haurà d'imprimir i signar la sol·licitud (Annex) i presentar-la en els registres establits en la convocatòria. A la sol·licitud s'ha d'adjuntar certificat emés pel Secretari del Consell Escolar en el qual es faça constar que el Consell Escolar ha aprovat implementar el programa experimental per al foment de l'ús de llibres de text en dispositius electrònics tauletes digitals, en els termes previstos per l'ORDE 63/2014, de 28 de juliol.
  • Una vegada presentada en els registres establits en la convocatòria, s'ha d'adjuntar a la sol·licitud realitzada telemàticament, en el termini fixat per a la inscripció:
    • copia escanejada de la sol·licitud presentada en els registres establits en la convocatòria, amb segell de registre d'entrada.
    • certificat emés pel secretari del centre en el qual es faça constar que el Consell Escolar ha aprovat implementar el programa experimental per al foment de l'ús de llibres de text en dispositius electrònics tauletes digitals, en els termes previstos.

Els centres que van ser autoritzats per a la realització del programa experimental en el curs 2013/14, cal que emplenen la sol·licitud, indicant la seua continuïtat en quint d'Educació Primària.

La resta de centres, han d'emplenar la sol·licitud indicant que són centre de nova implantació.

Recuperar la sol·licitud

Una vegada acceptada la sol·licitud, o si necessita modificar-la per fer cap correcció, ha d'accedir a esta mateixa pàgina de nou i polsar

ací

A continuació ha d'indicar el número de sol·licitud generat (8 últims dígits) i el correu electrònic de contacte escrit en la sol·licitud original.

Al polsar el botó "recuperar", rebrà un enllaç en el seu correu electrònic que li permetrà accedir a les dades emmagatzemades.

La convocatòria està fora de termini per a participar.